Odjeća s potpisom JOOP! nikad nije bila poželjnija

25.08.2016.

Razgovarali smo s kreativnim direktorom muške linije kuće Joop!, Gregorom Langerspacherom, za rujansko izdanje magazina ELLE

Ako etiketa ‘Made in Germany’ već na prvu asocira na najbolju moguću kvalitetu, tako i trag njemačkih dizajnerskih magova prati isti uspješni princip. Jil Sander, Karl Lagerfeld i Wolfgang Joop samo su neka od slavnih imena koja su, svatko na svoj jedinstven način, snažno utjecali na današnju modnu industriju.

Redefinirani casual look

Jedan od najcool modnih brendova razigrane europske scene kasnih 80-ih i 90-ih, Joop! je ušao u svjetsku abecedu stila redefinirajući svakodnevni, casual look dodajući mu nužnu dozu glamuroznog high tech sportsweara, tako specifičnu za ondašnju siluetu.

Premda se sam osnivač povukao iz svog istoimenog brenda, predavši ga u ruke švicarske Holy Fashion Grupe koja i danas upravlja poslovanjem ovog modnog giganta, njegova minimalistička casual elegancija i dalje uspješno osvaja nove generacije muškaraca koji vole eksperimentirati s klasičnom i trendovskom modom. Bezvremenski krojevi, vrhunske tkanine i kulerski stav tajni su elementi formule neprekinutog uspjeha urbanog mensweara s Joopovim potpisom.

 

Gregor Langerspacher

Gregor Langerspacher

 

Tko je Gregor Langerspacher?

Jedan od njih zasigurno je i Gregor Langerspacher, supersimpatični 33-godišnji kreativni direktor Joop!-ove muške linije odjeće i accessoiresa koji nas je dočekao u Zürichu u njihovu elegantnom showroomu gdje su, gotovo kirurškom preciznošću, bili posloženi lookovi za aktualnu sezonu, kao i oni za proljeće/ljeto 2017.

Točno u zakazano vrijeme, Gregor je u total looku iz svoje kolekcije za Joop! ušetao u showroom i odmah ostavio dojam stylish sugovornika s jasnom vizijom mensweara koji želi dizajnirati.

 

Marko Banjavčić i Gregor Langerspacher

Marko Banjavčić i Gregor Langerspacher

 

Gotovo dva i pol sata smo razgledavali svaki look – od na prvi pogled klasičnih balonera, kaputa i jakni kojima je nadodao brojne nove detalje, poput kromiranih ili pak gumenih gumbi za sporty touch do kulerskih majica i košulja inspiriranih futurističkim festivalom Burning Man u nevadskoj pustinji.

Sve je to rezultat inspiracije i entuzijazma njegova tima koji posljednje dvije godine intenzivno radi kako bi privukao neke nove klince i njihove stylish očeve pod svoje skute.

 

Kolekcija za jesen/zimu 2016./17.Kolekcija za jesen/zimu 2016./17.

Novi smjer za Joop!

Minimalistička estetika, koja suvremenu publiku osvaja detaljima, poput rupčića upečatljiva uzorka u džepu sakoa u jarkoj nijansi ili pak spojem sportske i poslovne mode najlakše vidljivom u odjelima i outerwearu, unosi novu energiju u ovaj brend.

Jedno je sigurno – intervencije ovog samozatajnog mladog kreativca (bez ikakve prisutnosti na društvenim mrežama!) pokazuju uzbudljiv i odvažan smjer u novoj fazi Joop!-ove modne evolucije koji će privući brojne nove obožavatelje diljem planeta!

 

Kolekcija za jesen/zimu 2016./17.

Kolekcija za jesen/zimu 2016./17.

 

RAZGOVARAO: Marko Banjavčić
Fotografije: Joop! press

Pročitajte i...

Joop! je ekskluzivni sponzor Hrvatske nogometne reprezentacije

Muški brend Joop! postao je ekskluzivni sponzor Hrvatske nogometne reprezentacije, za koju je dizajnirana personalizirana linija službenih odijela za nadolazeće Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji 2018.

Nogometaši, za promjenu, biraju dizajnerska odijela

Jedan od vodećih muških modnih brandova JOOP! novi je sponzor Hrvatske nogometne reprezentacije za nadolazeće Europsko prvenstvo u Francuskoj

Joop!

Što će nositi modno osviješteni muškarci ove jeseni?

Heraldi for men kolekcije za jesen/ zimu

Nova kolekcija hrvatskog modnog brenda Sommarena

Sinergija forme i funkcije u elegantnim kreacijama za samopouzdane žene

Pogledajte "making of" video Elle modnog editorijala snimanog na ulicama Londona

Novi editorijal ultimativna je modna inspiracija koju možete pronaći u novom broju časopisa Elle!

Black Friday slavi crne komade

Guess komadi koje morate imati u svom ormaru

▲ Povratak na vrh