Omiljeni domaći brend statement cipela oduševio nas je novom kampanjom!

09.09.2020.

Od dizajnerice brenda Hero4Heroes Marijane Hero saznali smo sve detalje...

Svaka ljubiteljica boja, šarenih uzoraka i statement komada zasigurno se na prvu zaljubila u cipele domaćega brenda Hero4Heroes. Odličan dizajn prati i kvalitetna izrada pa nije ni čudo da je vrlo brzo ostao uspješan i van granica lijepe naše! I sama već dugo pratim rad dizajnerice Marijane Hero, pa sam jedva dočekala povod za kratki razgovor u kojem bi saznala više o ovoj modnoj marki. Odlična nova kampanja riječkog fotografa Filipa Grzinčića te videići koje je snimila kako bi unaprijedila svoj webshop samo su neke od tema o kojima smo popričali, a otkrila nam je i koju bi svjetsku zvijezdu rado vidjela u svojim modelima te kad planira predstaviti nove modele koje jedva čekamo vidjeti!

View this post on Instagram

Sandals #fashion#heels#love#ootd#shoes#rooftop#love#summer

A post shared by Hero4Heroes (@hero4heroes) on

Još se dobro sjećamo odlične posljednje kampanje koju je radio britanski tim. Sad nam predstavljaš novu, ovoga puta sa fotografom iz tvoga grada, Rijeke. Kako je došlo do ove suradnje?

Filipa Grzinčića i njegov rad pratim već neko vrijeme. Najviše mi se sviđa njegova kreativnost u radu na videima i spotovima. Bilo je pitanje vremena kad ćemo nešto odraditi. Jedva sam čekala prepustiti svoje cipele i torbice njegovoj mašti.

Bilo mi je odlično vidjeti da pratiš svjetske trendove kad se radi o prezentaciji proizvoda na webshopu. Naime, većina vodećih svjetskih webshopova pokazuje ih i kroz videiće manekenki u hodu kako bi si kupci što bolje mogli dočarati proizvod. Ti si nedavno upravo to uvela i na svome webshopu. Kako to da si se odlučila na to? Zanima me i odakle sve dolaze kupci brenda, osim Hrvatske, u koje sve zemlje šalješ svoje šarene cipele?

 Ajme da, dugo sam vremena mislila da mi ide fotkanje pa sam fotografije za webshop sama odradila. Redovito bi dobivala komentare da su cipele puno ljepše uživo nego na slikama webshopa. S obzirom da je Filip ekspert za video, logičan je slijed bio da osim fotografija na web dođu i kratki video spotovi kako bi se što bolje prikazale cipele. Što se tiče drugih zemalja, uz Hrvatsku nekako najviše interesa ima iz Srbije i Bosne i Hercegovine, ali dosta često i iz dalekih zemalja poput Kanade i Amerike.

View this post on Instagram

Rio heels tropical love #fashion#heels#design#instastyle#instafashion#design#art

A post shared by Hero4Heroes (@hero4heroes) on

Zbog nedavnog lockdowna ljudi su počeli više kupovati online, ali s druge strane mnogima se zbog ekonomske krize i neizvjesnosti istodobno smanjila kupovna moć. Kako je ovo razdoblje utjecalo na brend i prodaju preko weba ?

Tako je, kad je krenuo lockdown sve je odjednom naglo stalo. Početkom ljeta se polako počelo oporavljati. Kako se smanjila kupovna moć mislim da svi kupuju manje, puno opreznije, planski i dugoročnije. Zato volim vjerovati da će biti sve više mjesta za specifične, originalne i ručno rađene cipele.


Koliko je teško proizvesti tvoje cipele s obzirom da svaki model sadrži mnoštvo detalja i raznih boja i uzoraka. Gdje se proizvode?

Sve cipele proizvode se u Italiji, a izrađuju ih ručno tradicionalni majstori izrade s dugogodišnjim iskustvom, i to od najboljih materijala. Zapravo je cijeli proces jako kompliciran i dugotrajan. Jako je teško bilo naći majstore koji će se uopće upustiti u izradu kad vide skice mojih, ponekad na prvu, neizvedivih kombinacija boja kože, boja peta, glittera i ostalih ludosti. Glavni je cilj zapravo bio da cipele prije svega budu udobne za nošenje.

Kreativnost koja pršti iz svakoga modela osvojila je i brojne domaće poznate cure. Kad bi mogla birati, koju bi međunarodnu zvijezdu voljela vidjeti u svojim komadima?

Ima ih jako puno, ali nekako su mi najbliže Blake Lively, Dua Lipa i Zendaya. Sve pršte energijom i već vidim koji bi im model obula. To bi stvarno bio san snova!

Za kraj, reci nam što planiraš. Pripremaš li nove modele, neku novu suradnju?

Da, u planu su novi modeli. Glavni mi je naglasak na proizvodu i širenju ponude. Ima dosta crteža i skica koji su trenutno u fazi nastajanja prototipa. Nakon izrade prototipa slijedi odluka koji će modeli i kad proširiti ponudu.

Piše: Jasna Rausavljević
Fotografije: Filip Grzinčić, Instagram

Pročitajte i...

Domaći mladi modni dvojac pokorava piste

Kakav stil njeguje Les Emaux?

Pogledajte što nudi dubrovački Elle Boutique

Ljetne kolekcije poznatih hrvatskih dizajnera iz Zagreba su preselile na obalu

Rock chic u novoj kampanji Lokomotive

Poznati modni brend predstavlja novu kampanju za aktualnu kolekciju namijenjenu ženama koje žele izgledati bezobrazno dobro

Nova kolekcija Ivana Alduka

Ivan Alduk pripremio nam je za sezonu proljeće/ljeto 2015. posebnu modnu priču

Najglamuroznije izdanje uvijek originalne Ide Prester

Otkrijte ekskluzivni novi look voditeljice ovogodišnje dodjele nagrada ELLE Style Awards powered by H&M koja nas uvijek oduševi svojim modnim kombinacijama

Profesija stilist: Saša Joka

Kreativac zaljubljen u modu, umjetnost i život

▲ Povratak na vrh