Šime Eškinja snimio kampanju za pariški brend Durié

05.12.2017.

Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais, a kampanju za njih snimio je hrvatski fotograf Šime Eškinja

Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom Nothing to wear but Durié, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu.

Kampanja Nothing to wear but Durié Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić  pokazali su kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji.

Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.

Tekst i foto: PR

Pročitajte i...

Novi broj Storyja donosi ekskluzivni editorijal s Lejlom Filipović

U novom broju časopisa Story možete otkriti vamp stranu Lejle Filipović, pročitati priču Marine Raguž, specijalizantice neurokirurgije te pronaći mnoštvo lifestyle tema

Pariška priča zagrebačkog brenda Maks i fotografa Šime Eškinje

Zagrebačka dizajnerica Saša Maksimiljanović prošle sezone u vrijeme Paris Fashion Weeka predstavila je svoju kolekciju za sezonu proljeće ljeto 2018 na CUBE showroom-u. Tokom osmodnevnog predstavljanja nastale su izvrsne pariške street style fotografije koje potpisuje naš cijenjeni fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja

Frizure kao inspiracija

Salon Teuta predstavlja kampanju kojom svake godine počaste svoje klijente pričom u fotografijama

Nova kampanja Tomislava Bahorića

Talentirani dizajner predstavlja vizuale nabijene mračnom erotikom

Kako se u jesenske dane zagrijati sa stilom?

Editorijal inspiriran prirodom budi nam želju za uživanje na otvorenom!

in america: the lexicon of fashion

Izložba 'In America: A Lexicon of Fashion' istražuje emocionalnu moć mode

Izložba njujorškog Costume Instituta kao i svake godine privukla je mnogo pozornosti, a ove se godine bavi raznolikošću američke mode

▲ Povratak na vrh