Umjetno krzno pod povećalom britanskih parlamentaraca

21.12.2018.

Sintetičko krzno našlo se na meti komisije za održivost u modi

Popularnost umjetnog krzna višestruko se povečala u zadnjih nekoliko godina. Među kupcima postoji veća etička osjetljivost na podrijetlo robe pa se tako sve češće okreću od pravog krzna.

Je li to samo etička odluka koja usto pogoduje i potrošačkoj košarici ili se u njoj krije i ekološka vrijednost? Britanska parlamentarka Mary Creagh odlučno tvrdi da umjetno krzno nikako ne pogoduje okolišu. Naime, britanski parlament trenutno je istražuje održivost u modnoj industriji koja ih je dovela do zaključka da, “Umjetno krzno je gotovo nemoguće reciklirati.”, izjavljuje Creagh.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Candice Swanepoel (@angelcandices) on Oct 25, 2018 at 7:43pm PDT

I dok su veliki brendovi kao što su Burberry, Gucci i mnogi drugi, hvaljeni od strane medija zbog odluke da ne koriste životinjsko krzno u svojim kolekcijama, umjetna alternativa možda i nije toliki bolji izbor. Materijal od kojeg se proizvodi umjetno krzno napravljen je od sintetike koja se dobiva iz fosilnih goriva koja doprinose emisiji stakleničkih plinova.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shrimps (@shrimps) on Jun 20, 2018 at 8:11am PDT

Političarka laburista naglašava kako većina tih odjevnih predmeta nisu pogodna za reckliranje i zbog trenda “brze mode” odlažu se na glomaznim odlagalištima. Creagh ne poziva na zabranu umjetnog krzna, ali podržava da se kupce mora educirati o posljedicama njihovih potrošačkih navika na ekologiju.

Piše: N.B.

Fotografije: Instagram i Profimedia

Pročitajte i...

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

Recite zbogom fashion kalendaru na koji ste navikli

Saint Laurent i Gucci podvukli su crtu

Shopping vodič: slingback shoes ili cipele sezone

U ovaj par cipela isplati se uložiti

Dossier baloner: burna povijest modnog klasika

Pojavljuje se u proljeće i jesen. Pomalo strog, ali neodoljiv, kako ženama tako i muškarcima

Ilustracija za Gucci Beauty kampanju

Gucci ilustracije spajaju humor i make-up u karanteni

Neobična kampanja za proljeće 2020.

▲ Povratak na vrh