Kako izgleda geometrija mode?

15.02.2017.

Proljetnoj kampanji brenda Sisley svoj pečat dala je suvremena umjetnica Vanessa Beecroft

Nova kampanja brenda Sisley prikazuje vizualni stil umjetnice Vanesse Beecroft, ali i njen geometrijski pristup i usmjerenost na ljudsko tijelo i njegovu estetiku.

 

 

Već više od dvadeset godina njen rad obuhvaća izvedbenu umjetnost, slikanje, fotografiju i skulpturu. Njezini su radovi međunarodno priznati, te izloženi u najpoznatijim umjetničkim institucijama, kao što je muzej Guggenheim u New Yorku, Nacionalnoj Galeriji u Londonu te na Venecijanskom bijenalu.

Žene su oduvijek bile predmet istraživanja talijanke sa sjedištem u Los Angelesu. “Moji rani radovi zasnivali su se na utemeljenom znanju o slikarstvu, ženama koje sam gledala i sretala na ulici i kultnim fotografijama iz talijanskog Voguea. To je bio trenutak kada sam počela koristiti modu, ali je i stavljati u suprotnost samoj sebi kriveći određene aspekte mode i ističući druge”.

 

 

“Razlog zbog kojeg sam nedavno odlučila raditi i u modnoj industriji je zato što vjerujem da mogu ići dalje i od same mode i stvoriti sliku koja se zasniva na geometriji, slikarstvu i bojama. Privukao me izazov…”

 

 

Muškarci i žene različitih nacionalnosti i stilova, ujedinjeni u čvrstu, nedjeljivu formaciju.

Svih šest slika kampanje predstavlja pravokutnu formaciju trideset pet muških i ženskih modela, grupiranih u obliku tri različita aranžmana boja. To je tehnika koja se očituje u njenom radu, prikazivajući Beecroftinu fascinaciju okupljanja i formiranja grupa, tipičnu za njezin umjetnički stil.

 

Foto: Sisley

Pročitajte i...

Kako je Harry Styles učinio traper hlačice vrućima

... dok šeće u vrtu i raspravlja o umjetnosti.

Apsolutni početnici u redateljskoj fotelji

Filmska naiva za dizajnerske veterane

Virtualna revija dvojca eNVy room na čudesnoj šumskoj pisti

Otkako je, prije više od 15 godina, započeo krojiti svoju modnu priču, eNVy room je posebnu pažnju poklanjao svakom djeliću svoga stvaranja - njihove bajkovite kolekcije razoružavale su ženstvenošću, glamurom i bezvremenskom elegancijom...

Sin Alaina Delona - zvijezda nove reklamne kampanje Mango Man

Šezdesetih godina prošlog stoljeća, koje zovu zlatnim dobom francuske kinematografije, Alain Delon žario je i palio ne samo velikim platnom već i ženskim srcima. Šezdeset godina kasnije to isto pokušava njegov nasljednik i imenjak…

Inspiracija za najbolji proljetni look

Ženstvene suknje, urbani traper i casual tenisice za sezonu u trendu

▲ Povratak na vrh