Zavirite u novu kolekciju hrvatskog brenda CHYPKA

20.02.2018.

U prepuno mkulubu Opera predstavljena je nova kolekcija mladog brenda CHYPKA

Sve popularniji zagrebački streetwear brend oduševio je mnogobrojnu publiku predstavivši jednu potpuno novu modnu igru u kolekciji Trading Game, u kojoj se posebno ističu hoodice sa CHYPKA natpisom na čičak koji se mogu mijenjati. Uz već prepoznatljiv motiv čipke, zagrebački dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, ovoga su puta osimislili uniseks kolekciju u koju su po prvi puta ubacili i boje.

Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine, a već iza sebe ima zavidnu količinu obožavatelja i kupaca. Modne zaljubljenike i ljubitelje sreetwear stila osvojili su modelima koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke. Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, dvojac koji stoji iza imena CHYPKA, najnoviju su kolekciju odlučili predstaviti u klubu Opera usred izlaska, u specijalnoj atmosferi uz trap muziku u suradnji s dečkima iz Trinityja, kako bi se što više približili svojoj publici i zahvalili im se na vjernosti.

Ova kolekcija ima dosta noviteta u sebi pa smo ju odlučili i prikazati na potpuno drugačiji način. Izabrali smo klub Opera da dobijemo tu atmosferu koju smo htjeli i koja u potpunosti odgovara priči našeg brenda. Ono što nas je posebno dirnulo je bila naša publika koja je došla obućena u sve naše dosadašnje modele, tako da je pola kluba doslovno bilo u CHYPKI. To nam jako puno znači i daje nam ogroman poticaj za dalje”, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA. U nastavku pogledajte kako izgleda kolekcija.

Tekst i foto: PR

Pročitajte i...

marija kulušić

Predivna kampanja za kolekciju jesen/zima 2021. Marije Kulušić donosi dašak mora

'It all has to come out' nova je kolekcija mlade dizajnerice koja je 2020. osvojila ELLE Style Awards nagradu za najbolji modni dizajn

Aktualna kolekcija Vedrane Mastele - intrigantna i održiva

Kolekcija Love through the darkness govori o izražavanju i kreativnosti – o uronjenosti u sadašnji trenutak kroz stvaranje i na taj način iscjeljivanje. Govori o prihvaćanju i prenošenju emocija te o korištenju ručnog rada i vještina čime nadilazi bol i gubitak. Akcenti boje, fotografija, napisane riječi, ručne perforacije i vez, dio su tog procesa.

Uskočite u kombinezon

Bez obzira odlučite li se za sportsko, elegantno, street, romantično ili neko drugo izdanje, pronaći ćete odgovarajući kombinezon. Mi vam donosimo nekoliko prijedloga

Budite u trendu uz Story dizajnerski mjesec i chic eNVy room majicu!

U novom broju Storyja nastavlja se omiljeni Story dizajnerski mjesec! Potražite trendy eNVy room majicu i doznajte kako su dočekani naši olimpijci, koji celebi ljetuju u Dubrovniku te kako se odvijala modna evolucija Jeniffer Lopez. U novom broju Storyja čeka vas i još pregršt uzbudljivih lifestyle, fashion i beauty tema

Svestrani ljetni klasik – traper hlačice

Vrtoglavo kratke ili gotovo bermude, isprane, tamne, s printom, u bojama… traper hlačice ikonički su odjevni predmet koji je uvijek u modi, a može se prilagoditi svakoj prilici

Torbice brenda VENA candy dizajnerice hrvatskih korijena donijele šarenilo na modne piste u New Yorku i Miamiju

Vjerana Stipetić svoje je razigrane torbice predstavila na modnim sajmovima u Americi i istaknula da ne trebamo čekati posebne modne prigode za posebne modne trenutke

▲ Povratak na vrh