Vježbanje je moguće u svim prigodama

15.09.2014.

"Pokret za radost" okupio brojne vježbače

Promjenjivo rujansko vrijeme nije omelo brojne građane da se odazovu pozivu na zajedničku tjelovježbu i kretanje u subotu i nedjelju, 13. i 14. rujna, u okviru projekta Pokret za radost.

Velika završnica

Na velikoj završnici u zagrebačkome trgovačkom centru Avenue Mall sudionici su mjerili svoju tjelesnu spremu, sudjelovali u radionicama za tjelovježbu i ples, upoznali različite sportove i programe vježbanja te se odlično zabavljali uz koncert grupe Vatra. Na taj su način pokazali da su vježbanje i kretanje mogući u svim prigodama, bez obzira na vremenske uvjete i mjesto na kojemu se događaju. Ovaj hvalevrijedan projekt podržale su brojne poznate osobe, među kojima su bili Jelena Rozga,Mirna Maras, Sandra Bagarić, Ecija Ivušić, Jelena Glišić, Ivan Vukušić i brojni drugi.

 

Mirna Maras, Boška Trbojević i Ecija Ivušić

Mirna Maras, Boška Trbojević i Ecija Ivušić

 

Ciljevi

Cilj je projekta Pokret za radost, koji organizira Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s Kineziološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, promicanje zdravih životnih stilova i važnosti redovitoga kretanja te poticanje građana na vježbanje i rekreaciju. Projekt je ujedno dio službenoga programa Grada Zagreba i uvod u brojne aktivnosti kojima se hrvatska metropola i ove godine uključuje u obilježavanje Europskoga tjedna mobilnosti, manifestacije koja se održava od 16. do 22. rujna u organizaciji Europske unije.

“Grad Zagreb i ove se godine priključio Europskome tjednu mobilnosti. S više od 2000 europskih gradova želimo potaknuti aktivnost građana te svijest o zagađenju okoliša u gradskim sredinama i potrebi poboljšanja kvalitete života. Pokret za radost odličan je uvod u sve što pripremamo jer potiče zdravlje i kretanje. Pozivamo sve građane da nam se idućih dana pridruže i budu aktivni”, izjavila je Marinka Bakula Anđelić iz Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Grada Zagreba.

“Projekt Pokret za radost organizira Coca-Cola na svjetskoj razini u želji da potakne primjenjiva rješenja za problem manjka kretanja i projektom do 2020. godine obuhvati 20 posto ukupnoga stanovništva u državama u kojima će se provoditi. Ovogodišnje izdanje projekta Pokret za radost bilo je najsadržajnije dosad i vjerujem da smo svim sudionicima uspjeli pokazati kako se lako kretati i živjeti aktivnim životom bez obzira na dob, spol, tjelesnu spremu ili svakodnevne obveze”, rekla je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska Boška Trbojević.

 

Pokret za radost

 

A kako je sve krenulo?

Završnica Pokreta za radost započela je u subotu novim izdanjem gradske utrke Urban Challenge i vježbama razgibavanja. U nedjelju su se svi okupljeni imali prigodu okušati u parkouru, nordijskome hodanju, aikidu, M-Danceu, trbušnome plesu i plesu hip-hop, a program je završio koncertom grupe Vatra. Uime Kineziološkoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu projekt je došao podržati dekan dr. sc. Damir Knjaz, a stručnjaci s fakulteta i promicatelji projekta svim su zainteresiranim posjetiteljima mjerili tjelesnu spremu, odnosno indeks tjelesne mase, postotak masnoće u tijelu, krvni tlak i broj otkucaja srca u mirovanju.

Dobivene su podatke bilježili te su im poslužili za procjenu zdravstvena stanja ispitanika i preporuke za daljnji oblik kretanja i tjelovježbu.

Mjerenja tjelesne spreme građana Hrvatske u okviru projekta dosad su već provedena u Zagrebu i Splitu, na Međunarodnoj konferenciji o kineziologiji, Plitvičkome maratonu i maratonu Adria Bike. Provode se na širokome uzorku pojedinaca različite dobi, spola i navika povezanih s kretanjem kako bi se dobila što vjernija slika općega stanja u stanovništvu. Rezultati se bilježe i čuvaju, a građani mogu dati i svoju e-adresu kako bi dobivali redovite obavijesti o projektu te na temelju ponovnih mjerenja pratili promjene svoje tjelesne spreme tijekom godine.

Fotografije: Coca- Cola HBC Hrvatska

Preporučujemo

Pročitajte i...

POTPUNI ZAOKRET JELENE ROZGE

Samo u novom Storyju

Prvi ručno tkani i pleteni billboardi ušli u finale prestižnog Festivala globalnih medija

Ovo je prvi put da je jedna kampanja iz regije ušla u finale ovog prestižnog festivala

Coca Cola u pohodu na milenijsku generaciju

Nakon 35 godina od njenog predstavljanja, Coca Cola je predstavila novi izgled svog proizvoda Diet Coke koji bi ovako redizajniran trebao privući mlađe kupce

Ivan Alduk slavi 10 godina karijere raskošnom novom kampanjom

Deset poznatih Hrvatica poavljuju se u novoj kampnju u deset raskošnih toaleta za deset uspješnih godina hrvatskog dizajnera Ivana Alduka

Tko se pojavio na partyju časopisa Cosmopolitan?

Rođendansko slavlje okupilo je brojna poznata lica

▲ Povratak na vrh