Prepoznaje li beauty industrija konačno modele s oblinama?

13.03.2017.

I dok je u modnoj industriji primjetan sve veći angažman plus size modela, kozmetički brendovi još uvijek nisu odlučili u kojem smjeru 'puše vjetar'

Plus size modeli polako utiru svoj put u fashion industriji, u kojoj su sve češće prepoznati i sve viđeniji u raznim kampanjama.

No, u kozmetičkoj industriji, gdje svi proizvodi pristaju baš svakoj ženi, kao da su zanemarene. Na primjeru najpoznatijih plus size manekenki na svijetu vidi se koliko se sporo beauty industrija odlučuju angažirati modele s oblinama.

Jedna od njih je model Paloma Elsesser kola je radila na svih pet kampanja make up mogul Pat McGrath.

 

Plus size model Clementine Desseaux šokirala je beauty industriju nakon što je objavila video na Instagramu noseći crveni ruž s potpisom Christiana Louboutina. Iako službeno nije imao s njom suradnju, brend je video podijelio na svojoj stranici i dobio velik broj iznimno pozitivnih komentara.

A natural beauty in #LouboutinCharme. @bonjourclem @lesmijotes 🎥 @mvonthron

A post shared by Christian Louboutin (@louboutinworld) on Dec 9, 2015 at 1:05pm PST

“Beauty industrija je poput modne industrije – preprasude se ukorijenjene”, rekla je model s oblinama Barbie Ferreira za Yahoo Beauty. “No dolaze novi ljudi sa svježim idejama i strašću, i definitivno vidim napredak. Moj je san oduvijek bio raditi u beauty industriji”.

Ferreira se do sada pojavljivala u online kampanjama za Maybelline i Marc Jacobs Beauty. U istoj kampanji Marc Jacobs je angažirao i plus size model Dianu Veras, koja je snimala i online kampanju za Lime Crime. Postoji i L’Orealova kampanja koja podupire svijest o različitosti a uključuje modele s oblinama Sabinu Karlsson i Marquitu Pring.

Rekli bismo – ipak se kreće!

N. Petan
Fotografije Getty Images

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh