Sako od baršuna kao inspiracija za parfem

26.10.2015.

Eau de Cedre novi je mirisni potpis Giorgia Armanija i četvrti muški miris iz linije EAUX POUR HOMME

EAU DE CÈDRE nadahnut je sakoom od baršuna. Ova ugodna tkanina odražava različite boje ovisno o količini svjetla. Njezina istovremena delikatnost i robustnost snažno potiče maštu. Miris je inspiriran plemenitom senzualnošću brušene kože, koja istovremeno odiše snagom i krhkošću.

Note cedra susreću se sa začinskim sjemenkama, obasjavajući drvenasto-začinski akord kože u zavodljivoj igri svjetlosti i sjene. Miris za modernog gospodina.

 

Note cedra

 

U susretu kože i mirisa dolazi do metamorfoze. Spoj talijanskog bergamota i esencije limuna obavija svježi akord lista ljubičice. Transparentnost se podaje sočnoj teksturi kroz fuziju toplog kumina i osvježavajuće kadulje s upečatljivim tonovima esencije kardamoma Pure Jungle Essence™*. Neočekivani susret lepršavog cedra i ekstrakta crnog čaja intenzivira se zavodljivom raskoši brušene kože s drvenastom primjesom.

Talijanski dizajn

Prepoznatljiva bočica EAUX POUR HOMME nadahnuta je savršenim krojem Armanijeva sakoa. Boja cedra protkana je dubokim zelenim sjajem te odiše svježinom i snagom drva. Ispod crnog čepa od bakelita bogato je staklo ukrašeno rebrastim metalom. Svaki detalj odražava iznimnu Armanijevu preciznost.

Fotografije: press Armani

Preporučujemo

Pročitajte i...

Giorgio Armani je predstavio prvu kolekciju nakita "Haute Jewelry"

Linija je nastavak na kolekciju mode Armani Privé

Zašto Giorgio Armani modnu reviju seli u Tokio?

Uskoro u "Zemlji Izlazećeg Sunca"

Giorgiju Armaniju se ne sviđa novi Gucci

Talijanski modni dizajner, Giorgio Armani kritički se osvrnuo na Guccijevu "paradu" na Tjednu mode u Milanu

Natural beauty

Oda prirodnoj ljepoti u novoj kampanji Giorgia Armanija

Nova je Armani kampanja naslovljena "New Normal" te promovira prirodnu ljepotu zrele dobi

▲ Povratak na vrh