Pet vijesti iz svijeta mode koje su obilježile ovaj tjedan

16.02.2018.

Osim što je ovaj tjedna obilježio Tjedan mode u New Yorku, u pozadini su se odvijale neke nove smjene na čelima modnih kuća kao i novi financijski uspjesi i neuspjesi

Dok je cijeli modni svijet bio fokusiran na nove jesenske kolekcije s Tjedna mode u New Yorku, na čelima brendova Hugo Boss, Carolina Herrera i Cuhnie et Ochs dogodile su se zanimljive smjene. Više o tome i drugim vijestima koje su obilježile ovaj tjedan otkrijte u nastavku:

Jason Wu napušta Hugo Boss

U utorak je objavljeno da dizajner Jason Wu napušta poziciju kreativnog direktora u kući Hugo Boss gdje je radio posljednjih pet godina. Istog je dana predstavio svoju posljednju kolekciju za taj brend, a tko će ga zamijeniti iduće sezone još nije poznato.

Jason Wu

Carolina Herrera je prikazala svoju posljednju kolekciju

Dizajnerica Carolina Herrera (79) objavila je prije tjedan dana da napušta vlastitu modnu kuću nakon gotovo 40 godina. U ponedjeljak je održala posljednju prezentaciju svoje kolekcije za jesen i zimu 2018. u New Yorku, a svojim je nasljednikom i novim kreativnim direktorom imenovala 31-godišnjeg Wesa Gordona.

Michelle Ochs napušta Cushnie et Ochs

Nakon desetogodišnje suradnje s Carly Cushnie, Michelle Ochs napušta njihov brend Cushnie et Ochs. Dizajnerice su se upoznale na njujorškom Parsonsu nakon čega su pokrenule brend u kojem je Cushnie bila zadužena za kreativno vodstvo, a Ochs za marketing i prodaju. Ime brenda se vjerojatno neće mijenjati unatoč njenom odlasku, a i sama će ostati na poziciji direktorice dok Cushnie i ostali investitori ne pronađu adekvatnu zamjenu.

Carly Cushnie i Michelle Ochs

Balenciaga je i dalje najpopularniji svjetski brend

Portal Business of Fashion i servis za pretraživanje Lyst objavili su još jednu listu najpopularnijih brendova u posljednjoj četvrtini prošle godine i Balenciaga je ponovno na prvom mjestu dok je na drugom opet slijedi Gucci. Veliki je to uspjeh za grupaciju Kering kojoj je prodaja u posljednjoj četvrtini prošle godine narasla za čak 45 posto. Na trećem je mjestu Off-White, a slijede ga Moncler, Vetements, Stone Island, Givenchy, Dolce&Gabbana, Valentino i Yeezy.

Padaju dionice H&M-a i Zare

H&M-ove dionice su u posljednjih 12 mjeseci pale za čak 42 posto, dok su dionice Inditexa koji je vlasnik Zare, Bershke, Massima Duttija i drugih, pale za 17 posto, prenosi Business of Fashion. Razlog tomu navodno je dominacija kompanija koje rade isključivo online kao što su Zalando i Asos zbog čega će se ove godine i H&M intenzivnije okrenuti tom načinu prodaje odjeće.

Piše: N.B.
Foto: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Balenciaga nagovještava apokalipsu

Uz pomoć mladog Švicarca

Gucci više nije najpopularniji modni brend

Tko je prestigao talijansku modnu kuću?

Balenciaga nam daje modnu lekciju iz slojevitosti

Glavni trendovi sezone u jednoj kolekciji

Boja koja je neočekivano okupirala street style

A ove je jeseni popularna u svim nijansama!

Nove Gucci naočale su san snova

Sjajni modeli talijanske modne kuće

▲ Povratak na vrh