Prvu večer 17. Portanova Fashion Incubatora obilježile revije “All Starsa”

11.11.2017.

Prva večer 17. Portanova Fashion Incubatora održana je sinoć u Osijeku, a na njoj su svoje kolekcije prikazali "All Starsi" odnosno bivši pobjednici i natjecatelji te zvijezde ovogodišnje kampanje Fashion Incubatora

17. izdanje Portanova Fashion Incubatora, regionalnog natjecanja za mlade i neafirmirane modne dizajnere, otvorila su zaštitna lica kampanje “Do You Speak Fashion” – KLISAB, Sonja Lamut, Anthony Avangard, Mona Lacko i JAMOI. Oni su mlada i svježa energija na sceni te nositelji novog vala dizajnera koji su osječkoj publici u trgovačkom centru Portanova predstavili nove kolekcije.

Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić koji stoje iza brenda Klisab prikazali su komade iz jesenske kolekcije koju smo već vidjeli na pisti ovosezonskog Fashion.hr-a i o kojoj smo već pisali. Kolekcija je nazvana “PATCHPATCH”, a kroz nju se dizajneri poigravaju tehnikom patchworka što je rezultiralo u koloristički i teksturalno zanimljivim odjevnim predmetima koji su nakon zagrebačke, oduševili i osječku publiku.

Nakon njih vidjeli smo najnoviju kolekciju Sonje Lamut i podsjetili se zašto nam je toliko nedostajala na modnoj sceni. Kolekcija koju je prikazala sinoć bila je zaokružena u svakom pogledu – od kolorita preko izbora materijala do detalja odnosno motiva koji su se provlačili kroz kolekciju. Krojevi su bili očaravajući – savršeno osmišljeni i još bolje izvedeni (posebno kod dekonstruiranih komada). Suptilni sivi tonovi savršeno su se spojili s pastelnom ružičastom, momentima zelene ljubičaste i zlatne, a klasične zimske materijale podigli su končani detalji i styling koji je završen čarapama i rukavicama od tila. Odlično promišljeno, slojevito i, zapravo, čarobno.

Treća kolekcija večeri bila je ona Antuna Aščića koji stoji iza brenda Anthony Avangard. I o njoj smo već pisali, no Aščić je za prikazivanje na Fashion Incubatoru odlučio izbaciti recitaciju pjesme “Kako živi Antuntun” kao i žito iz ruksaka posljednjeg modela koje smo vidjeli na pisti Fashion.hr-a. To nije narušilo smisao i tijek kolekcije, dapače, ona je djelovala još zaokruženije.

Prošlogodišnja finalistica Mona Lacko sinoć je u Osijeku predstavila svoju drugu kolekciju nazvanu “ENERGY”. Mona njome problematizira novu generaciju koja negira sve štetne društvene pojave, poglavito radikalni nacionalizam koji se i danas uspješno hrani i održava zahvaljujući netalentiranim i/ili nemoralnim političkim akterima na teritoriju Hrvatske i Srbije. U tu se priču odlično uklopila “pokrivala” za uši, dok su plave šajkače bile vrlo doslovne, čak i nepotrebne. Fluorescentni tonovi zelene te upečatljiva boja fuksije sažimaju energiju iz naslova kolekcije koja nam je potrebna da bismo se suprotstavili gore spomenutim pojavama i to je izgledalo vrlo snažno, poput namjerne provokacije ili svojevrsnog trna u oku ranije spomenutih aktera.

I posljednju kolekciju večeri, onu Mirjane Klepić koja stoji iza brenda Jamoi, smo već vidjeli na pisti Fashion.hr-a. Sinoć je ona također djelovala pomalo “zbrkano” unatoč tome što u njoj nalazimo doista sjajne pojedinačne komade koji su konstrukcijski savršeno riješeni.

Vrhunac najenergičnijeg modnog događaja sezone je u subotu 11. studenog kada će stručni žiri odabrati pobjednika 17. Portanova Fashion Incubatora i dodijeliti mu titulu najboljeg mladog dizajnera koji će osvojiti novčanu nagradu od 10.000,00 kn i pozivnicu na renomirani BIPA Fashion.hr.

Piše: N.B.
Foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Liu Jo komadi za razigrani zimski look

Trendseterice ove će sezone inspiraciju potražiti u Liu Jo kolekciji

Fracomina ekskluzivno predstavlja „Superior sport couture“ kolekciju

Fracomina chic sportski outfiti u kojima ste spremne na sve izazove

Genijalan Instagram profil koji će oduševiti sve obožavatelje japanske mode

Nikad prije viđeni komadi brendova Comme des Garçons, Issey Miyake, Kansai Yamamoto, 20471120, Junya Watanabe

25 party komada koji će izgledati sjajno i uz traperice

Genijalni party komadi koje ćete nositi cijele godine

Avangardna modna bajka Loredane Bahorić

Mare Milin i Charlie Design predstavljaju još jednu genijalnu crno-bijelu kampanju

Marc Jacobs pokreće novu pristupačnu liniju odjeće

Linija "The Marc Jacobs" stiže već iduće godine!

▲ Povratak na vrh