Kourtney Kardashian pokreće svoj “lifestyle” brend

09.03.2019.

O kakvom se projektu radi?

Najstarija sestra iz klana Kardashian odlučila je pokrenuti svoj lifestyle brend pod nazivom Poosh. Vijest je podijelila na svom Instagram profilu uz sliku u kojoj se 39-godišnjakinja pojavljuje u kupaoni bez odjeće s laptopom u jednoj ruci i šalicom čaja u drugoj.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on Mar 4, 2019 at 12:18pm PST

 

Već su se pojavile usporedbe sa stranicom Goop glumice Gwyneth Paltrow. Kourtney je, poput Gwyneth, velika ljubiteljica čiste kozmetike. Prošle se godine zalagala za strožu regulativu potencijalno štetnih sastojaka u kozmetici i postala beauty ambasadorica brenda Manuka Doctor, kozmetike koja prodaje proizvode od Manuka meda i pčelinjeg otrova.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on Nov 25, 2018 at 4:34pm PST

 

Page Six je objavio da bi Poosh na sebi trebao imati članke na teme zabave, tjelovježbe, fitnessa, zdravlja, wellnessa, mode, uređenja interijera, prehrane, putovanja, roditeljstva i slobodnog vremena. Vjeruje se da Poosk nosi naziv po nadmiku njezine kćeri Penelope Disick.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Kourtney Kardashian spektakularnu liniju održava sladoledom!?

Ne vjerujemo da spektakularnu liniju održava sladoledom, no pristaje joj spektakularno

Kourtney Kardashian izaziva uzdahe u kožnoj haljini

Nošenje ovakve haljine zahtjeva hrabrost i vrhunsku liniju

Kourtney Kardashian zna kako se nosi trendi karirano

Karirani mikro topić otkrio je sve adute

Kourtney Kardashian zna kako se nosi kožni korzet

Najstarija Kardashianka oduševila u jednostavnom seksi outfitu

▲ Povratak na vrh