Pridružite se promjeni uz Beyoncé

12.03.2014.

Slavne dame udružile su snage kako bi pomogle ženama diljem svijeta

Globalna kampanja i mobilna aplikacija modne kuće Gucci, ‘Chime for Change‘, dobila je novu slavnu ambasadoricu – Beyoncé koja je ujedno i suosnivačica uz Fridu Giannini i Salmu Hayek. Ovaj put aplikaciji je posudila vlastiti glas, točnije vokale iz pjesme ‘Pretty Hurts’.

Cilj aplikacije je ujediniti i ojačati glasove koji pozivaju na promjene u životima žena i djevojaka diljem svijeta, omogućujući korisnicima da podijele #CHIMEIN poruke i sufinanciraju projekte u područjima obrazovanja, zdravstva i pravosuđa.

“Otkad smo prošle godine lansirali ‘Chime for Change’, prikupili smo značajna sredstva ali naš posao tek počinje. Vjerujemo u moć tehnologije, a za uvođenje promjena potrebno je da se udružimo, snažniji smo zajedno”, izjavila je Frida Giannin za portal WWD.

Ova kampanja već je prikupila oko 4,8 milijuna dolara koji su raspodijeljeni na čak 280 projekata u 81 državi. Krajem prošle godine objavili su podatke koji pokazuju da su pomogli 5000 pacijenata u Afganistanu, 655 djece u Brazilu, 600 ljudi u Etiopiji koji su dobili pristup pitkoj vodi, 450 Peruvijanaca educirali su o bolestima HIV i AIDS te spolnoj zaštiti, 340 djevojčica iz Indije sudjelovalo je u edukativnim radionicama, a 127 žena u Kambodži naučilo je pisati.

Donirati možete na adresi chimeforchange.org.

Izvor: press, Chime for Change

Pročitajte i...

Outfiti za zlatni kavez po uzoru na Betty Draper

Prelijepa i mrvicu neuravnotežena supruga Dona Drapera cijelu prvu sezonu „Mad Mena“ gotovo pa nikad nije izlazila iz kuće, prešetavajući se po svom zlatnom kavezu u haljinama raskošnog cvjetnog printa. Copy-paste!

Gucci kampanja s konjima

Neodoljive fotografije konja iz posljednje Gucci kampanje

Modna kuća želi da upoznate glavne likove

Hoće li omiljena torbica Jackie Onassis ponovno biti hit?

Gucci predstavio novu verziju kultnog modnog dodatka

▲ Povratak na vrh