Pridružite se promjeni uz Beyoncé

12.03.2014.

Slavne dame udružile su snage kako bi pomogle ženama diljem svijeta

Globalna kampanja i mobilna aplikacija modne kuće Gucci, ‘Chime for Change‘, dobila je novu slavnu ambasadoricu – Beyoncé koja je ujedno i suosnivačica uz Fridu Giannini i Salmu Hayek. Ovaj put aplikaciji je posudila vlastiti glas, točnije vokale iz pjesme ‘Pretty Hurts’.

Cilj aplikacije je ujediniti i ojačati glasove koji pozivaju na promjene u životima žena i djevojaka diljem svijeta, omogućujući korisnicima da podijele #CHIMEIN poruke i sufinanciraju projekte u područjima obrazovanja, zdravstva i pravosuđa.

“Otkad smo prošle godine lansirali ‘Chime for Change’, prikupili smo značajna sredstva ali naš posao tek počinje. Vjerujemo u moć tehnologije, a za uvođenje promjena potrebno je da se udružimo, snažniji smo zajedno”, izjavila je Frida Giannin za portal WWD.

Ova kampanja već je prikupila oko 4,8 milijuna dolara koji su raspodijeljeni na čak 280 projekata u 81 državi. Krajem prošle godine objavili su podatke koji pokazuju da su pomogli 5000 pacijenata u Afganistanu, 655 djece u Brazilu, 600 ljudi u Etiopiji koji su dobili pristup pitkoj vodi, 450 Peruvijanaca educirali su o bolestima HIV i AIDS te spolnoj zaštiti, 340 djevojčica iz Indije sudjelovalo je u edukativnim radionicama, a 127 žena u Kambodži naučilo je pisati.

Donirati možete na adresi chimeforchange.org.

Izvor: press, Chime for Change

Pročitajte i...

Shopping vodič: kožne minice

Najbolje iz highstreet i dizajnerske ponude

Beyoncé na Instagramu raspakirala adidas x IVY Park kolekciju

Što se krije u jednoj od najiščekivanijih kolekcija sezone?

Prekrasna kampanja kuće Gucci s konjima u glavnoj ulozi

Kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2020

▲ Povratak na vrh