Kako organizirati radni prostor da biste bili produktivniji?

03.11.2017.

Dobra organizacija je pola posla stoga je vrlo važno da je i prostor u kojem radimo dobro organiziran kako bismo se lakše fokusirali i bili produktivniji

Što god mi mislili o svojim radnim sposobnostima, nered u uredu ili na radnom stolu negativno utječe na našu produktivnost. U nastavku vam zato donosimo nekoliko savjeta kako urediti radni prostor da biste bili brži, efikasniji i produktivniji tijekom radnog dana.

Pospremite nered

Rješavanje nereda je prvi korak do urednog radnog prostora. Bacite sve što vam ne treba, očistite radnu plohu i na njoj ostavite samo ono što vam doista treba tijekom radnog dana. Ako imate problem da baš svaki dan zatrpate stol novim papirima, faskiclima ili nekim drugim priborom koji korisite za rad, u svakom danu isplanirajte pauzu od 10 minuta u kojoj ćete očistiti taj nered. Neka to bude ili na početku ili na kraju radnog vremena kako biste svaki dan započeli rad u čistom radnom prostoru.

Nabavite detalje za radni stol

Na radnom ćete stolu uvijek imati nered ako ne nabavite prikladnu ladicu ili žičani stalak u koji možete spremati papire i ostali pribor koji koristite. Danas čak i high street trgovine nude takvu opremu za radne stolove u trendi bojama i po pristupačnim cijenama pa stol možete urediti brzo i jednostavno, a pritom se i zabaviti. Tako ćete uvijek znati gdje vam što stoji i puno se lakše organizirati.

Ne zaboravite na planer

I kod planera je ključno da u njega ne zapisujete baš sve što vam padne napamet. Zato pazite da je i on uvijek organiziran kako biste se lakše snašli među poslovnim i privatnim obavezama koje ondje upisujete. Tako ćete se lakše organizirati i biti puno produktivniji tijekom radnog dana.

 

 

 

Piše: N.B.
Foto: Elsa Noblet on Unsplash

Preporučujemo

Pročitajte i...

Tri jednostavna trika uz koje ćete uštedjeti vrijeme u danu

Dani su nam nerijetko prekratki za sve što smo naumili, no uz nekoliko trikova možemo uštedjeti puno vremena

Kako se lakše i brže fokusirati kad imate puno posla?

Ponekad nam je jednostavno vrlo teško koncentrirati se na posao neovisno o tome koji je faktor tomu razlog

Kako sastaviti listu obaveza koje ćete se doista i pridržavati?

Često čitamo kako je sastavljanje liste obaveza ključ dobro organiziranog i produktivnog dana, no puno puta se ni sami ne znamo pridržavati popisa koji smo sastavili

Kako biti produktivniji u zimskim mjesecima?

Tmurna jesen često poremeti naše planove i ciljeve koje si postavimo početkom ljeta kad smo puni energije pa do zime izgubimo volju za postavljanje novih ciljeva

Pet navika zbog kojih smo neproduktivni

Otkrijte koje nas navike čine neproduktivnima i pokušajte ih promijeniti kako biste si olakšali svakodnevicu i uspjeli obaviti sve što trebate u zadanom vremenu

Pet zlatnih pravila uz koja ćete lakše ostvarivati ciljeve

Pritisci sa svih strana i neprestani multitasking često mogu biti zamorni i natjerati nas da zaboravimo zbog čega zapravo radimo. Zato vam donosimo pet zlatnih pravila uz koja ćete se lakše ponovno fokusirati na svoje ciljeve

▲ Povratak na vrh