Louis Vuitton objavljuje entertainment platformu LVTV

05.10.2019.

Pogled iz kulisa

Francuska luksuzna modna kuća uronila je dublje u YouTube dodavanjem originalnog uređivačkog sadržaja koji nudi zakulisni pogled u svijet Louis Vuittona.

 

 

Poznata francuska modna kuća Louis Vuitton u petak je krenula u arenu zbavnog sadržaja lansiranjem LVTV-a. Nova platforma dodaje originalni, ekskluzivni sadržaj koji gledateljima pruža “ekskluzivni 360 pogled u svijet Louis Vuittona”, navodi se u izjavi za medije, u nadi da će taj potez dodati nove potpisnike u svoju trenutnu bazu od 333.000 pretplatnika.

Epizode će biti usredotočene na pet ključnih tema: savoir-faire, institucionalni, prijatelji u kući, putovanja i kampanje. Primjeri uključuju filmove “Unutar trezora: Kratka povijest monograma”, “Umjetnost pakiranja” s Karlie Kloss i “Making off” videe s Emmom Stone, Chloe Grace Moretz, Sophie Turner i drugim zvijezdama.

 

 

Projekt, na čelu s direktorom YouTubea za modu i ljepotu Derekom Blasbergom, predstavlja pokušaj prepakiranja modnih kanala jedinstvenim zabavnim sadržajem koji nadilazi streaming sjajnih revija i reklamnih kampanja.

Mnoge modne kuće poput Michaela Korsa i Ralpha Laurena uživo su emitirale svoje proljetne revije 2020. godine na vertikali YouTubea, a Gucci je u nedjelju iz Milana trebao predstaviti svoju dugo očekivanu reviju.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh