Sedam stvari koje možete napraviti prije odlaska u krevet kako biste si olakšali idući dan

16.01.2018.

Stvaranje dobrih večernjih navika može biti korisno za svakoga od nas jer će nas poštedjeti jutarnjeg stresa i olakšati ustajanje iz kreveta

Unatoč tome što svi želimo da ujutro prije posla imamo dovoljno vremena da pojedemo zdravi doručak, lijepo se obučemo i napravimo dobru frizuru, to najčešće nije tako. Većina jutara svodi se na jurnjavu po stanu, energetsku pločicu za doručak u jednoj i kozmetičku torbicu u drugoj ruci dok žurno krećemo prema odredištu.

Međutim, dobra večernja rutina može vam pomoći da to promijenite. U nastavku vam donosimo sedam stvari koje možete napraviti prije odlaska u krevet, a one će vam olakšati sljedeći dan:

1. Zapišite u dnevnik što vam se dogodilo u proteklom danu

Zapisivanje snova, postignuća i neuspjeha na kraju dana odličan je način da pregledate što su posljednja 24 sata značila za vas. Ova praksa pomoći će vam da lakše riješite probleme koje imate i prepoznate stvari koje vas čine sretnima. Osim toga, 10-30 minuta vođenja dnevnika može vas osloboditi od stresa.

2. Pripremite svoj doručak

Kupite kutiju za doručak, pripremite ga prije spavanja i ujutro nosite na posao ako ne stignete jesti kod kuće. Ljudi koji doručak pripremaju kod kuće imaju manje problema s viškom kilograma od onih koji na poslu jedu proizvode iz pekare. Još jedna bitna činjenica je da kad doručak pripremate kod kuće kontrolirate njegov sadržaj.

3. Osmislite outfit za sutra

Svaka žena vrlo dobro zna da odabir odjevne kombinacije često stvara problem rano ujutro. Stoga, izdvojite nekoliko minuta prije spavanja da zavirite u ormar i osmislite što ćete sutra nositi. Ako vam odjeća koju odaberete nije ispeglana, dodajte i peglanje na listu. To će vam uštedjeti puno vremena ujutro.

Objavu dijeli Olivia Rink (@oliviarink) Stu 29, 2017 at 5:49 PST

4. Istuširajte se

Možda vam se ovo na prvi pogled čini logično, no mnoge žene često večernje tuširanje odgađaju s namjerom da to učine ujutro prije posla. Osim što će vam uštedjeti dragocjeno vrijeme ujutro, tuširanje u večernjim satima pomoći će vam da lakše zaspite.

5. Isplanirajte sutrašnji dan

Planiranje dnevnih aktivnosti pomoći će vam da svoj dan iskoristite do maksimuma i da ispunite sve zadane ciljeve. Vrlo je bitno novi dan započeti s postavljenim ciljevima kako biste bili motiviraniji i produktivniji.

6. Malo pospremite stan

Prije nego što legnete u krevet pobrinite se da pospremite nered u stanu. Ako izdvojite samo malo vremena da pospremite iza sebe, ujutro ćete se osjećati spremnije za radni dan jer vas nakon posla neće čekati nered kod kuće i stvarati vam dodatni stres.

7. Idite ranije u krevet

Glavni uzrok tromosti nakon buđenja je manjak sna pa se logičnim rješenjem čini raniji odlazak na spavanje. Iako brojka varira od osobe do osobe, stručnjaci kažu kako je većini ljudi svakodnevno potrebno 7 do 8 sati sna. Premalo spavanja može uzrokovati manju učinkovitost i koncentraciju, a može biti rizično i za vaše zdravlje.

Piše: B.P.
Foto: @oliviarink Instagram

Pročitajte i...

Kad zakaže self-care, vrijeme je za self-parenting!

Kako biste se ponašali prema samome sebi kad biste vi bili netko koga bezuvjetno volite?

How To: povlačimo idealni potez tušem

Kako ponoviti makeup s pariških pista?

Kako nositi potpetice bez brige o povredama?

Jednostavna pravila za one koji ne mogu zamisliti svoj život u ravnim cipelama

5 pametnih pitanja koja si morate postaviti prije kupovine

U novom svijetu informirane potrošnje, moramo razmišljati o svim modnim željama

Kako produljiti osjećaj sreće poslije godišnjeg odmora?

Savjeti koji će vam pomoći da ostanete sretniji i nakon praznika

Pet znakova da vam vaša hidratantna krema ne odgovara

Koje "simptome" ne smijemo zanemariti?

▲ Povratak na vrh