U Zagrebu predstavljen Arte. – novi modni brend na sceni

13.03.2018.

Projekt je rezultat suradnje dizajnerica Lorete Gudelj, Mihaele Marković., Priyanke Desai i Snežane Veljković (Naša Posla) te slikarice Ivane Gagić Kičinbači

Dizajnerica brenda Loré, Loreta Gudelj jučer je u galeriji Forum u Teslinoj ulici u Zagrebu predstavila “Arte.”, novi capsule koncept na kojem je radila zajednički s dizajnericama Mihaelom Marković., Priyankom Desai i Snežanom Veljković (Naša Posla) te slikaricom i grafičarkom Ivanom Gagić Kičinbači.

Ideja projekta počiva na inspiraciji modernom i suvremenom umjetnošću te će svaka od kolekcija biti zaokružena različitom umjetničkom pričom. Inspiracija prve kolekcije pod nazivom “Edition: Chillida” jedan je od najpoznatijih modernih kipara dvadesetog stoljeća, baskijski kipar i grafičar Eduardo Chillida. Dizajnerice su bazirale koncept na monumentalnim apstraktnim djelima te ih prenijele u odjeću, obuću, pletene torbe i nakit slijedeći kolorit i grafički predložak inspiracije.

 

Odjeća dizajnerice Lorete Gudelj sastoji se od hlača, topova, haljina, košulja i balonera ravnih minimalističkih linija napravljenih u pamučnom keperu i egipatskom pamuku jednake teksture povezana je neodstupanjem od zadanog kolorita te slijedi  kružne i pravokutne linije Chillidinih litografija i drvoreza koja majstorski pristupa razradi kroja namjerno stavljajući teksturu materijala u drugi plan. Pristup je potpuno različit od primjenjenog na brendu Loré, ali je zajednička početna točka prema zadanoj inspiraciji.

Dizajnerica  brenda Naša posla Snežana Veljković poznata je po cipelama kojima su česti klijenti upravo povjesničari umjetnosti i arhitekti te je za Arte. razradila liniju udobnih ravnih cipela prepoznatljivog originalnog kalupa koji u sitotisku na koži slijedi razrađen Chillidin grafički predložak s dodanim zanimljivim elementima u vidu nakita za cipele koji potpuno mjenja dizajn ovisno o postavljanju na obuću.

 

 

Mihaela Marković, dizajnerica koja je magistrirala pletivo u Londonu i Milanu razradila je prepoznatljivu liniju torbi i ruksaka nepravilnih oblika pletenih od posve modernih rips traka u nepravilnim oblicima. Indijska dizajnerica koja stoji iza indijskog brenda De’anma, Priyanka Desai razradila je u srebru i pozlaćenom srebru liniju nakita jednake inspiracije.

Koncept je izvrsno nadopunila izložba slika Ivane Gagić Kičinbači, magistrice grafike i međunarodno priznate umjetnice koja je u sklopu projekta izradila slike velikih dimenzija te svjetlosne slikarske instalacije te izvrsno zaokružila zadanu priču.

 

Modeli: Talia Models
Foto: Zvonimir Ferina

Preporučujemo

Pročitajte i...

Brend Loré predstavlja prozračnu resort kampanju

Otkrijte predivnu kampanju za resort kolekciju brenda Loré koju možete nabaviti i u Elle Boutiqueu Dubrovnik!

Judita Franković u savršenoj cvjetnoj haljini za ljetne dane

U chic okruženju A Most Unusual Gin Gardena jučer nam je pažnju zaokupila odlična kombinacija Judite Franković

Genijalan spoj mode i umjetnosti u kampanji hrvatskih kreativaca

Otkrivamo vam prvu kampanju nedavno predstavljenog koncepta Arte. koji donosi modnu reinterpretaciju umjetničkih djela u suvremenom nosivom konceptu

Novi Storybook predstavljen u sklopu umjetničkog projekta Lorete Gudelj

Na interaktivnom eventu dizajnerice i povjesničarke umjetnosti Lorete Gudelj, u kozmopolitskoj atmosferi i u prisutnosti osoba iz javnog života, predstavljen je novi broj našeg najpoznatijeg lifestyle magazina

Dvije hrvatske dizajnerice osvojile Tjedan mode u Ljubljani

Trenutno traje Tjedan mode u Ljubljani na kojem su ove sezone svoje kolekcije prikazala i dva hrvatska brenda, Maks i Loré

Upečatljiva mode s potpisom Loré

'Colores de México' naziv je nove kampanje

▲ Povratak na vrh