Weekend Media Festival: Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?

22.08.2019.

12. Weekend Media Festival od 19. do 22. rujna

Mediji svakodnevno izvještavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Njemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dvije godine tamo iselilo više od 110 tisuća ljudi te da je Hrvatska  na petom mjestu po useljavanju u Njemačku.  Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se s nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uvjeta u kojima posluju u odnosu na susjedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreznog opterećenja plaća i tako dalje.

 

 

Kako u takvim uvjetima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspješnijih hrvatskih kompanija.

Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: „Želimo prezentirati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primjera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podijele. Prezentirat će se dobri primjeri kako napraviti poslovno okruženje u kojem najbolji žele ostati i razvijati se. Diskutirat ćemo i koliko je važna uloga i suradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.“

 

 

U Rovinju će biti prezentirano i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspješne u upravljanju kadrovima. Saznat ćemo raste li značaj HR odjela u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom te surađuju li s PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenika, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenika.

Najveći regionalni festival komunikacija je, osim po zanimljivim predavanjima te provokativnim i konstruktivnim raspravama o trendovima u medijskoj industriji, poznat i kao mjesto najbolje zabave. Ovogodišnji 12. Weekend Media Festival koji se održava od 19. do 22. rujna tako u Rovinju donosi pomno osmišljen glazbeni program u duhu Woodstocka, iz vremena kad je glazba postala umjetnost i sredstvo otpora.

Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada – SoMo Borac.

 

Fotografije: Press

Preporučujemo

Pročitajte i...

Tko su novinari Axiosa i zašto njihova urednička politika toliko živcira Donalda Trumpa?

Na Weekend Media Festival dolazi Sara Fisher, Axiosova stručnjakinja za medijske trendove

Mediji na estonski: integrirana redakcija, rast lokalnih medija i pokretanje dnevnih novina za mlade

Raido Soom iz Postimees Grupe na Weekendu će govoriti o medijskom stanju u Estoniji i izazovima s kojima se susreću

Tko je najbolji PR-ovac u hrvatskoj politici doznajte na Weekend Media Festivalu

Novinari koji prate rad hrvatskih političara ocjenjivat će političke PR-ovce s kojima su u svakodnevnoj komunikaciji

Kako preživjeti seks, laži i nekretnine te zašto mladi ljudi odlaze iz Hrvatske?

Weekend Masterclass u Grand Park Hotelu Rovinj dovodi Jean-Claude Bivera, jednog od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova

Weekend Media Festival dio legendarnog Monopolyja

Najveći komunikacijski festival u regiji uključen u najpoznatiju društvenu igru na svijetu

Weekend Goes Global party

Weekend Goes Global je po prvi put na festival doveo međunarodne glazbene zvijezde, belgijski DJ duo 2manyDJs.

▲ Povratak na vrh