Zašto se modni i beauty brendovi okreću od organiziranja događanja na Coachelli?

10.04.2019.

Tišina u Coachellinom taboru

Coachella je postala poznati događaj za okupljanje influencera i brendova, no čini se kako se i toj poslovnoj suradnji bliži kraj. Prošle godine Sephora je služila kao službeni beauty partner, pružajući posjetiteljima festivala priliku da se besplatno našminkaju, u WiFi, klimatiziranom šatoru. No, ove godine je odlučila odigrati manju ulogu, kao dio Zoeasisa, kako su objavili iz Zoe Reporta. YSL će okupljenima predstaviti benzinsku pumpu kao dio promidžbe brenda na kojoj će glavno lice biti Kaia Gerber. No, rijetki su brendovi krenuli njihovim stopama.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by YSL Beauty Official (@yslbeauty) on Apr 9, 2019 at 12:21pm PDT

 

Osmogodišnji službeni sponzor festivala H&M, koji je prije stvorio Coachella liniju odjeće, povukao se 2018. godine. Ove će godine ugostiti 22 člana svog prvog ambasadorskog programa pod nazivom “H&M Liga” (uključujući Arielle Charnas i Mariale Marrero), umjesto da organizira veliki događaj za klijente. I između 2017. i 2018. godine, Urban Decay, Too Faced, Kiehl’s i Maybelline bi organizirali VIP događaje za svoje influencere, no nisu ništa napravili još od prošle godine.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Coachella (@coachella) on Mar 25, 2019 at 12:59pm PDT

“Definitivno je došlo do smanjenja događanja, posebno većih robnih marki”, rekao je Conor Begley, suosnivač Tribe Dynamics. “Ako se sjetimo beatuy brenda Anastasia Beverly Hills koji je imao veliki uspjeh na festivalu 2018. godine, to nije bilo zbog toga što su napravili veliki događaj, već zato što su ljudi nosili proizvod i organski predstavljali brand. To je slično onome što vidimo na tjednima mode: Brendovi očekuju kako će revije biti te koje potiču zainteresiranost, no ono što ljudi koji ih posjećuju nose na njima jest zapravo to što pokreće angažman.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Crista Downey (@creationsbycrista) on Apr 9, 2019 at 5:05pm PDT

Brian Salzman, osnivač i izvršni direktor agencije za marketing RQ, objasnio je razlog za tu post-Coachella tišinu: Često influenceri koji se uklapaju u imidž Coachelle, nisu autentični izbor za predstavljanje brenda u odnosu na ostalih 362 dana u godini.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram/Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Olivier Rousteing otkrio sve tajne Beyoncéinih scenskih kostima

Kako pop zvijezdu pretvoriti u egipatsku božicu?

Što poznati nose na Coachelli?

Najveće svjetske zvijezde na jednom mjestu!

Kako modni i beauty brendovi slave Dan žena 2019. godine?

Od panela o osnaživanju žena do "capsule" kolekcija

Ariana Grande ulazi u povijest Coachelle

Pjevačica je najmlađi headliner ikad

Lady Gaga obavljuje beauty kolekciju - Haus Beauty

Rihannin Fenty Beauty će uskoro imati jaku konkurenciju

15 trendi načina kako nositi traper jaknu

Pronašli smo 15 odličnih kombinacija s traper jaknom i 15 zanimljivih modela iz aktualne ponude dizajnerskih i high street brendova

▲ Povratak na vrh