Gucci i Harry Styles novim mirisom pobuđuju sjećanja

02.08.2019.

Na One Direction?

Talijanska modna kuća Gucci lansirala je kampanju za svoj novi univerzalni miris Mémoire d’une Odeur, a kreativnog direktora Alessandra Michelea na kreaciju novog mirisa inspirirala je nostalgija i snažna moć pravih mirisnih nota koje u kombinaciji mogu prizvati najljepša sjećanja.

“Sve dolazi iz moje opsesije mirisima. Moja memorija primarno je olfaktivna, a osjet mirisa za mene je snažno povezan s mojim sjećanjima. Kada smo kreirali Mémoire d’une Odeur pokušao sam, zbirom nedefiniranih nota, čim vjernije rekreirati sjećanja”, objasnio je povodom izlaska novog Gucci mirisa osebujni dizajner Alessandro Michele. Za kampanju iznova je zaslužan famozni fotograf Glen Luchford, dugogodišnji suradnik modne kuće, Christopher Simmonds potpisuje art direkciju, a kao glavno lice pojavljuje se mladi glazbenik Harry Styles, inače veliki ljubitelj Gucci estetike i odnedavno zaštitno lice brenda. Novi miris popularne modne kuće je univerzalan, Michele ga opisuje kao “mekani spoj različitih mirisa”, a posebnu ulogu u kreaciji ima kamilica, cvijet koji je često podcijenjen u parfemskoj industriji, a čini neizostavni dio svačijeg djetinjstva, bezvremenski je i za mnoge vrlo utješan. Kao pravi nostalgičari, jedva čekamo probati kako miriše!

T.L.

Preporučujemo

Pročitajte i...

Yves Saint Laurent: Predstavljen novi parfem za žene, LIBRE!

sinoć je neo-renesansna palača u samom srcu Zagreba, Muzej Mimara, odisala luksuzom i mirisnim potpisom Yves Saint Laurenta

Borba protiv diktature: koga je Gucci prozvao u Milanu?

Nova filozofija brenda protivi se vlasti

Top 10 naj(pre)prodavanijih luksuznih brendova ove godine

Nekoć prezreni oblik poslovanja, danas postavlja standarde

▲ Povratak na vrh