Francuski Celine jesen vidi u crno-bijelom rock’n’roll ruhu

14.08.2019.

Nova kampanja pod palicom Hedija Slimanea

Francuska modna kuća Celine izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu hladnoj sezoni jesen/zima 2019., a koja nosi naziv 16th Collection.

Crno-bijele vizuale kampanje snimio je sam Hedi Slimane, kreativni direktor poznate modne kuće, talentirani modni dizajner koji je počeo kreirati imidž i estetiku brenda početkom 2018. godine, nakon što je s čela modne kuće otišla Phoebe Philo, dizajnerica koju je publika obožavala i smatrala neodvojivim dijelom Celinea.

 

Slimaneova vizija za nadolazeću hladnu sezonu, ako je suditi po vizualima najnovije modne kampanje, uključuje chic modne dodatke i odjevne komade od tvida, mnogo pletiva, sunčane naočale u aviator stilu, visoke čizme i elegantne kapute. Kolekcija je začinjena Hedijevom omiljenom rock and roll, pomalo buntovnom estetikom koja izgleda jaku kul, odvažno i mladenački.

U glavnim ulogama nalaze se modeli Karo Laczkowska i Lara Mullen, a fotografije koje je snimio sam Slimane odlično odražavaju stil u kojem navigira poznati francuski brend. Njegova predanost rock and roll stilu, koliko god se on razlikovao od estetike Phoebe Philo, dosad je sigurno osvojio neke nove poklonike, a najnovija kolekcija koju je servirao Celine doći će im kao prava poslastica.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Celine

Pročitajte i...

ELLE Countdown: 10 trenutaka na modnoj pisti koji su obilježili ovo desetljeće

Ako ste propustili ove ključne momente, vjerojatno ste prespavali dekadu!

Najjači otrov krije se u malim bočicama

Sve o trendu minijaturnih torbica

Voluminozni i ženstveni komadi s kojima samopouzdano ulazimo u jesen!

Nikad odvažnija kolekcija dizajnerice Diane Viljevac

Retro jeans koji je osvojio trendseterice

Kolekcija Celine za proljeće/ljeto 2020.

▲ Povratak na vrh