Francuski Celine jesen vidi u crno-bijelom rock’n’roll ruhu

14.08.2019.

Nova kampanja pod palicom Hedija Slimanea

Francuska modna kuća Celine izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu hladnoj sezoni jesen/zima 2019., a koja nosi naziv 16th Collection.

Crno-bijele vizuale kampanje snimio je sam Hedi Slimane, kreativni direktor poznate modne kuće, talentirani modni dizajner koji je počeo kreirati imidž i estetiku brenda početkom 2018. godine, nakon što je s čela modne kuće otišla Phoebe Philo, dizajnerica koju je publika obožavala i smatrala neodvojivim dijelom Celinea.

 

Slimaneova vizija za nadolazeću hladnu sezonu, ako je suditi po vizualima najnovije modne kampanje, uključuje chic modne dodatke i odjevne komade od tvida, mnogo pletiva, sunčane naočale u aviator stilu, visoke čizme i elegantne kapute. Kolekcija je začinjena Hedijevom omiljenom rock and roll, pomalo buntovnom estetikom koja izgleda jaku kul, odvažno i mladenački.

U glavnim ulogama nalaze se modeli Karo Laczkowska i Lara Mullen, a fotografije koje je snimio sam Slimane odlično odražavaju stil u kojem navigira poznati francuski brend. Njegova predanost rock and roll stilu, koliko god se on razlikovao od estetike Phoebe Philo, dosad je sigurno osvojio neke nove poklonike, a najnovija kolekcija koju je servirao Celine doći će im kao prava poslastica.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Celine

Preporučujemo

Pročitajte i...

Najnovija modna ljubavna veza? Hrana i piće, od kave Saint Laurent do keksa Celine

Najnoviji trend naći će mjesto na stolu, a ne u našim ormarima

ELLE Top 10: najbolje kolekcije pariškog Tjedna mode

Između mnoštva revija izabrali smo one najbolje!

Kad su svi gosti u crnom, a vi ne: slavne osobe na reviji Celine

Proučavamo prvi red revije Celine proljeće-ljeto 2020. godine

NOVA KOLEKCIJA REPLAY CIPELA: Footwear koji obara s nogu!

Replay footwear kolekcija Jesen-Zima 2019. godine

▲ Povratak na vrh