Francuski Celine jesen vidi u crno-bijelom rock’n’roll ruhu

14.08.2019.

Nova kampanja pod palicom Hedija Slimanea

Francuska modna kuća Celine izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu hladnoj sezoni jesen/zima 2019., a koja nosi naziv 16th Collection.

Crno-bijele vizuale kampanje snimio je sam Hedi Slimane, kreativni direktor poznate modne kuće, talentirani modni dizajner koji je počeo kreirati imidž i estetiku brenda početkom 2018. godine, nakon što je s čela modne kuće otišla Phoebe Philo, dizajnerica koju je publika obožavala i smatrala neodvojivim dijelom Celinea.

 

Slimaneova vizija za nadolazeću hladnu sezonu, ako je suditi po vizualima najnovije modne kampanje, uključuje chic modne dodatke i odjevne komade od tvida, mnogo pletiva, sunčane naočale u aviator stilu, visoke čizme i elegantne kapute. Kolekcija je začinjena Hedijevom omiljenom rock and roll, pomalo buntovnom estetikom koja izgleda jaku kul, odvažno i mladenački.

U glavnim ulogama nalaze se modeli Karo Laczkowska i Lara Mullen, a fotografije koje je snimio sam Slimane odlično odražavaju stil u kojem navigira poznati francuski brend. Njegova predanost rock and roll stilu, koliko god se on razlikovao od estetike Phoebe Philo, dosad je sigurno osvojio neke nove poklonike, a najnovija kolekcija koju je servirao Celine doći će im kao prava poslastica.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Celine

Preporučujemo

Pročitajte i...

Logomanija piše modne trendove za nadolazeću jesen

Print i logo kao okosnica nove Louis Vuitton kolekcije

Kako izgleda zima u modnoj viziji poznatog dvojca?

Nova kampanja brenda Proenza Schouler

Gigi Hadid u najmodernijim trapericama nadolazeće sezone

Univerzalna kombinacija za hladno ljeto

Kako pariški chic izgleda na ruski način?

Alexander Terekhov i Yves Salomon predstavili su zajedničku modnu suradnju

Kakva nas modna elegancija očekuje ove jeseni?

Nova kampanja poznatog dizajnera

▲ Povratak na vrh