Nepoznati dvojac zasjeo na čelo brenda Nina Ricci

05.09.2018.

Kreativni dvojac Rushemy Botter i Lisi Herrebrugh su nepoznati, no itekako perspektivni dizajneri

U odabiru kreativnih direktora velike se modne kuće sve češće odlučuju za mlade dizajnere nepoznate široj modnoj javnosti, nadajući se kako će neki od tih anonimnih talenata ponoviti ono što je za Gucci napravio Alessandro Michele. Nina Ricci je posljednji od velikih brendova koji se odlučio na takav potez pa su kao novi kreativni direktori u francuskoj modnoj kući postavljeni Rushemy Botter i Lisi Herrebrugh, nepoznati, ali itekako perspektivni dizajneri koji su insajderima odavno zapeli za oko onime što rade pod etiketom Botter. Baziran u Antwerpenu, Botter je brend muške mode iznimno hvaljen od struke pa se tako ovaj dizajnerski duo može pohvaliti brojnim nagradama. Osim nagrade Driesa Van Notena, BVBA32 priznanja Ann Demeulemeester i glavne nagrade s 33. Festivala u francuskom Hyeresu, Botter i Herrebrugh su 2018. ušli u samo finale LVMH modnog natjecanja za perspektivne dizajnere. Zbog toga njihov dolazak na čelo Nine Ricci za mnoge nije ništa čudno i nadamo se kako će premijernom kolekcijom pre-fall 2019, koju će predstaviti kasnije ove godine, potvrditi kako mladi dizajneri itekako zaslužuju priliku da na velikoj modnoj pozornici predstave svježe i hrabre ideje.

Objavu dijeli NINA RICCI (@ninaricci) Kol 29, 2018 u 1:25 PDT

Piše: Maja Karnik

Foto: Instagram/@ninaricci

Preporučujemo

Pročitajte i...

Givenchy

Vatreni Pariški tjedan mode

Atmosfera na revijama za proljeće-ljeto 2014. bila je više od modne. Pariškim pistama protutnjale su prosvjednice u toplesu, razbijeni auti, plesači...

7 kombinacija s hoodicom za svaki dan u tjednu

Što odjenuti za kišno vrijeme?

Kako to izgleda kada modna urednica dizajnira kolekciju?

Superstilistica Suzanne Koller za A.P.C

▲ Povratak na vrh