Trashy Muse priredio prvu reviju koju su u potpunosti nosili avatari

25.07.2019.

Posve nestvarna revija

Kreativni duo iza brenda Trashy Musea, Carina Bucspun i Ann Britt-Dittmar, prvenstveno se bavi zabavom. Kako im opis Instagram profila kaže: ”Building the Future of ENTERTAINMENT🗽”(eng. ”Gradimo budućnost zabave.”). Da misle ozbiljno pokazali su prvom revijom na svijetu koju su u potpunosti nosili digitalni, virtualni modeli. Za neke ste već čuli – Lil Miquela, Shudu, Dagny, a neki su potpuno novi poput, primjerice, njihove vlastite kreacije po imenu Branded Boi. Šou su održali u EP7 galeriji u Parizu.

Virtualni modeli preuzimaju sve više poslova. Personifikacija, doduše, nije nešto za čime bismo trebali posezati kada se radi o virtualnim tvorevinama. Odnosno, digitalni umjetnici preuzimaju sve više poslova koje inače izvršavaju modeli. Upravo ono što su Naomi Campbell i Linda Evangelista predstavljale kad su harale internacionalnim pistama, predstavlja sada, primjerice, Lil Miquela. Medij je drugi, u prvom se slučaju radi o ljudskom tijelu, a drugi je pak 3D digitalno modeliran lik…

Trashy Muse prikazao je nostalgiju za 2000-ma s plitkim trapericama, crop topovima i jukstapozicirao ih s lancima i lateksom. Riječju – treš. No, da budemo fer, treš im stoji u imenu.



View this post on Instagram

3D & Sustainability It is no secret that the fashion industry is a big contributor to the global CO2 emission. It currently sits on the 5th spot, right after: agriculture, tourism and oil and gas production (Global Fashion Agenda, 2018). Everyone needs to help fight pollution and reduce the amount of emission we produce on earth. Imagine reducing the amount of physical samples by 65% and how much that would reduce your CO2 footprint, by reducing the amount of shipments to and from your producer. If your boss is only interested in ROI and the bottom line, just tell him how much money he would save on logistics, Production, wasted time and fabric. . . Follow Lin @iam.3d to get our #trashymuse collection assets in 3D ‍♀️

A post shared by (@trashymuse) on Jul 17, 2019 at 2:20am PDT

Organizacija je sezala daleko više od jedne revije, pa su osim sebi, omogućili i drugim umjetnicima da se iskažu ovim putem. Anthony Rosati inspiraciju je pronašao u Diorovom retro-futurizmu Hajimea Sorayame. Pankerski Team Relms, inače virtualni butik, modele je obukao u digitane rendicije postojećih komada.

Veliki odaziv publike na ideju potpuno imaginarnih manekena i manekenki zapravo i ne čudi. Uvijek su savršeni, ne izazivaju skandale i iskočili su iz nečije mašte. Modele svijet stvara sam. Naravno, poželjna je i pogođena kombinacija DNK i šarma, no ideal varira, kao što vidimo, iz godine u godinu. Pokazalo se kako je idealni look postao filter koji smo tek iz razonode nabacili na sebe ne bi li izgledali glađe i sjajnije na nekoj fotografiji. Na pamet pada The Sims videoigrica. Za pretpostaviti je da nam se u budućnosti bliži i potpuno hologramska revija.

 

Piše: D.M.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

Virtualni influenceri preuzimaju modni svijet

U posljednjih nekoliko sezona u svijetu mode su popularni postali virtualni supermodeli i influenceri

Izvještaj s Chanelove  Métiers d’Art revije

Zajednička vizija Virginie Viard i Sofie Coppole

▲ Povratak na vrh