O čemu mašta najtraženiji muški model?

David Gandy for M&S
11.11.2013.

Britanski model David Gandy, poznat po izražajnom pogledu koji je Dolce & Gabbana iskoristio u svojim reklamnim kampanjama, priznaje da bi volio lansirati vlastiti modni brend.

„Mnogi samo ‘prilijepe’ svoje ime na neki luksuzni proizvod, ali ja to ne želim. Ako ću ikada ući u takav poduhvat, to će zaista biti moja kreacija jer iz iskustva znam da se ljudima sviđa ono što radim“, našalio se Gandy u intervjuu za agenciju Cover Media i u ozbiljnijem tonu dodao kako bi mu unatoč nizu veza i poznanstava bilo teško ući u modni dizajn.

Zanimljivo razmišljanje, znamo li da Dave na početku svoje manekenske karijere uopće nije bio zainteresiran za modu.

„Nekad nisam imao sluha za dizajnerske komade. Nisam se skidao iz sportske odjeće, trčao sam s treninga na trening i odlazio u azile za pse. Htio sam biti veterinar, ali život me usmjerio drugim putem.“, spomenuo je David na dobrotvornoj akciji za pseće azile u Londonu.

David Gandy

Veliki ljubitelj pasa, top-model David Gandy nekad je maštao o zanimanju veterinara

Najnoviji projekt 33-godišnjeg Gandyja božićna je kampanja za britanski brend Marks&Spencer koju je snimio s prekrasnom Rosie Huntington-Whiteley (26), i to u kostimima vilenjaka i sličnih bajkovitih likova, poput onih iz ‘Aladdina’ i ‘Čarobnjaka iz Oza’.

„Smijali smo se i hihotali kao mala djeca. Jeste li vidjeli kako smo bili odjeveni? I sve se to još snimalo u šumi umjesto u studiju. Što se samog brenda tiče, volim kupovati u Marksu&Spenceru. Ljudi mi često ne vjeruju i pitaju jesam li na neku skupu odjeću našio njihovu etiketu, ali nemam zašto. Ponosan sam na naše britanske brendove“, izjavio je Gandy u intervjuu za agenciju Cover Media.

David Gandy for M&S

David Gandy i Rosie Huntington-Whiteley u božićnoj kampanji za Marks&Spencer

Modna industrija svake sezone lansira dvije-tri nove zvijezde, poput manekenki Care Delevingne i Jourdan Dunn, a Gandy smatra da je muškim manekenima još uvijek teže nego djevojkama.

„Kao da nam je netko postavio ‘letvicu’ do koje smijemo ići, dok žene zarađuju milijune i milijune. Zato volim misliti da i ja pridonosim promjeni toga stava, pišem za Vogue i GQ, bavim se modom i vlasnik sam tri tvrtke. Ide mi sve bolje“.

Na kritike koje ženske manekenke primaju na račun svog ‘mršavog i ispijenog’ izgleda, samo odmahuje rukom.

„Postoji uvjerenje da su svi modeli, neovisno o spolu, opsjednuti svojom linijom i da ništa ne jedemo, što je potpuno netočno. Hodao sam s djevojkama koje su mnogo sitnije od mene, a jedu dvostruko više. Osim toga, jedna od predispozicija za ovaj posao jest čudesno dobar organizam i zahvalan metabolizam. Manekenke su najčešće prirodno lijepe i fit“, zaključuje Dave.

© Cover Media, press

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh