Zdrava alternativa Coca-Coli

16.06.2014.

Uskoro ćete moći isprobati napitak s dodatkom stevije kojom se smanjuje kalorijski unos

Dijetnu Colu posljednjih godina sve više ljudi izbjegava zbog visoke razine umjetnog zaslađivača aspartama koji može dovesti do gubitka pamćenja ali i tumora na mozgu, a ne vole je ni slavni poput glumice Cameron Diaz koja je izjavila da je taj gazirani napitak gori i od cigareta.

Naravno, slavna kompanija odlučila je vratiti povjerenje kupaca novom verzijom popularnog pića koje se zove Coca-Cola Life i sadrži tri puta manje šećera i kalorija od originala. Zaslađena je ekstraktom stevije, a limenka od 330 mililitara sadrži oko 22 grama šećera što čini 25% preporučenog dnevnog unosa za odraslu osobu. Iako se to čini puno, i dalje je manje od 35 grama koliko se inače nalazi u jednoj limenci.

 

coca cola

 

Na tržište su novi produkt zadnji put izbacili 2006., a Coca-Cola Life će se u prodaji pojaviti nakon što je na probno razdoblje lansiraju u Argentinu i Čile. Naravno, sve je ovo dio globalnog pokreta za smanjenje problema pretilosti, ali pitanje je hoće li Cola s manje kalorija pomoći u rješavanju problema.

Foto: press

Pročitajte i...

Prvi ručno tkani i pleteni billboardi ušli u finale prestižnog Festivala globalnih medija

Ovo je prvi put da je jedna kampanja iz regije ušla u finale ovog prestižnog festivala

Coca Cola u pohodu na milenijsku generaciju

Nakon 35 godina od njenog predstavljanja, Coca Cola je predstavila novi izgled svog proizvoda Diet Coke koji bi ovako redizajniran trebao privući mlađe kupce

Oliver i Gibonni u fantastičnom ambijentu Esplanade

Coca-Colina svečana večera i ove godine oduševila poslovne partnere

Coca-Cola predstavila novu svjetsku kampanju i u Hrvatskoj

Nova kampanja Taste the feeling dio je nove globalne strategije One brand, a na jučerašnjem ekskluzivnome predstavljanju uživali su brojni poznati

Moda kao marketinška strategija

Čini se kako Coca-Cola i Pepsi jako dobro koriste prepoznatljivost modnih brendova

▲ Povratak na vrh