Koliko su plaćene britanske influencerice?

26.03.2019.

U susret Brexitu, pričajmo o stanju u Velikoj Britaniji

Za razliku od “ultra-influencera” ( od Kim Kardashian do Chiare Ferragni), mikro-influenceri ne mogu naplatiti desetke tisuća, a kamoli milijune, za medijski prostor, pa koliko oni stvarno zarade na sponzorstvu? I, što je još važnije, koliko je followera potrebno nekome prije nego počnu donositi zaradu?

Novo istraživanje – koje je provelo Sveučilište Canterbury Christ Church uz tvrtku Vuelio za komunikacijski softver – ispitivalo je britanske blogere i utjecajne instagram zvijezde tijekom 2018. i otkrilo točno koliko naplaćuju po postu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Monikh Dale (@monikh) on Feb 24, 2019 at 2:33am PST

 

Koliko zapravo zarađuju britanski influenceri?

Prema Britanskoj anketi blogera za 2019. godinu, većina britanskih blogera (30 posto) otkrila je da naplaćuju između 100 i 250 funti po sponzoriranom postu, dok je druga po veličini skupina od 27 posto naplatila 100 funti po postu.

Za razliku od ove vrlo velike većine, postoji odabrana skupina zvijezda društvenih mreža koji naplaćuju malo više. U skupini koja naplaćuje 251- 500 funti po postu nalazi se tek 11 posto influnecera, dok šest posto naplaćuje između 500 i 1000 funti za sadržaj. Na vrhu gomile nalazi se sitnih, ali dinamitnih 2 posto influencera koji mogu naplatiti više od 1000 funti za promo sadržaj.

Kao što možemo vidjeti, ovi se brojevi uvelike razlikuju u zajednici blogera, ali prije nego što počnete u sebi zbrajati čak 100 £ po postu, vrijedi spomenuti kako studija također navodi, da samo ‘nešto više od četvrtine svog sadržaja objavljenog na blogu se nadoknađuje na neki način ‘, što znači da će se većina sadržaja iapk objavljuje besplatno.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lucy Williams | Fashion Me Now (@lucywilliams02) on Mar 6, 2019 at 1:21pm PST

Koju vrstu Blogeri i utjecajni su najpopularniji?

Blogeri koji se bave temama moda i ljepote bili su među ‘nadsektorima’, zajedno s lifestyleom, hranom i pićem, roditeljstvom i putovanjima.

Međutim, dok su “Lifestyle“, a zatim “Roditeljstvo” bili najpopularnije teme za blogove, moda je doživjela najveći pad broja blogera koji su odabrali ovu temu kao glavnu okosnicu sadržaja koji objavljuju.

Studija također navodi da samo 18 posto influencera može živjeti isključivo od primanja koje im donosi objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama i njegovo stvaranje.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Frédérique Harrel (@freddieharrel) on Mar 15, 2019 at 2:26am PDT

Koliko pratitelja treba imati influencer prije nego što može tražiti kompenzaciju za objavljivanje sadržaja?

Možda je iznenađujuće, no postoji ‘mala razlika između veličine bloga i količine sadržaja koji se nadoknađuje’. Ovisno o tome imaju li blogeri do 1000 followera ili više od 10,000 može se razlikovati vrsta naknade (plaćena pošta, besplatno putovanje, darovi itd.), ali iznos naknade ne.

Općenito, oko 27 posto cjelokupnog sadržaja na blogu se na neki način kompenzira.

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

ELLE Countdown: Najvažniji popkulturni momenti desetljeća

Koji su pokreti, pojave i celebovi obilježili desete?

Insta Blic: čudesan svijet kroz oči @ana_kne_

10 pitanja za vaše najdraže travel bogere

Knjiga koja je okrunila svjetski pokret konačno stigla i kod nas

Što skriva bestseller "Urban Jungle: Living and Styling with Plants"

ELLE Style Combo: TV serija + pidžama

Raskošne pidžame uparili smo sa serijama o jakim ženama

▲ Povratak na vrh