Jesu li aplikacije rješenje za ponovni uzlet brendova brze mode?

24.07.2018.

Target je napravio aplikaciju kojom odabrane kupce povezuje s brendom i uključuje u kreativni proces

Mnogo se piše o zasićenju na high-street sceni i problemima za trgovce modom, ali se čini da je američki Target na tragu zanimljivog rješenja kojim bi barem nakratko mogao nadmašiti konkurenciju. U nastojanju da se ponovno nametnu kupcima, u Targetu su pokrenuli aplikaciju kojom odabrane kupce žele povezati s brendom i uključiti ih u kreativni proces. Iako dizajnom čak previše nalikuje Instagramu, aplikaciju Studio Connect će zasad isprobati samo 600 Targetovih kupaca koji se za tu privilegiju mogu i sami prijaviti. Odabrani sretnici će kroz interaktivnu aplikaciju surađivali s Targetovim dizajnerskim timom i pomoći brendu da se transformira u još bolji i poželjniji. Stvar funkcionira vrlo jednostavno – Targetovi dizajneri u bilo kojem trenutku putem aplikacije mogu objaviti pitanje poput „što kažete na ovaj uzorak?“, a korisnici aplikacije se vrlo jednostavno, putem lajkova ili komentara, mogu uključiti u raspravu i dati svoje mišljenje. U ekskluzivni klub ulazi se putem pozivnice, a svih šesto će za svoj doprinos dobiti popuste i darovne kartice. „Studio Connect našim dizajnerima omogućuje da se u svakoj fazi stvaranja povežu s kupcima i dobiju od njih povratnu informaciju,“ pojasnila je Julie Guggemos, voditeljica razvojnog tima u Targetu.

Inicijativa zvuči kao pun pogodak, a korisnici aplikacije zasad su pokazali izniman interes odgovarajući na pitanja Targetovih dizajnera. Čini se kako je mogućnost da sudjeluju u proizvodnom procesu za mnoge kupce nešto novo i itekako privlačno pa se slične inovacije mogu očekivati i u konkurentskim taborima.

Piše: Maja Karnik

Foto:product shots

Preporučujemo

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh