Milenijalci preuzimaju kormilo modne industrije

25.02.2020.

Smjena generacija u modnom svijetu

Kao i prethodne generacije, i milenijalci kupnjom proizvoda na tržištu luksuza kupuju i njihovu poruku iza koje sve češće stoje mladi umjetnički direktori – njihovi vršnjaci. Kako je došlo do redefiniranja luksuza i demografskog zaokreta koji je dizajnere generacije Y katapultirao u sam vrh liste želja najmoćnijih CEO-a modnog biznisa?

Kad je François-Henri Pinault, intervjuirajući kandidate za posao kreativnog direktora kuće Bottega Veneta, razgovor prebacio na pitanja održivosti i novih medija, bio je iznenađen koliko toga je Lee jednostavno podrazumijevao. “Nije shvaćao zašto ga uopće pitamo o tome”, rekao je Pinault  impresioniran načinom na koji misle i funkcioniraju mladi dizajneri odrasli u svijetu društvenih medija. “Oni nemaju otpor prema komuniciranju na društvenim mrežama, ne morate ih trenirati, podučavati, forsirati, njima je to prirodno. A kupci njihovih godina mogu to osjetiti.”

Nije slučajno da je mlađahni Olivier Rousteing bio među prvim dizajnerima s javnim osobnim profilom na Instagramu ili da se Daniel Roseberry na svojoj prvoj reviji za Schiapparelli smjestio usred piste i „uživo“ skicirao modele koji su izlazili, umjesto da se misteriozno skriva u backstageu. Ljudi su se pitali tko je taj mladac iz Teksasa za kojeg nikad nisu čuli i njihova je znatiželja brzo bila zadovoljena: Eto ga, tu je!

Više o razlozima iza smjene generacija u modnoj industriji te ostalim okolnostima ovog fenomena pročitajte u tekstu Ane Ahel u najnovijem broju ELLE magazina.

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh