Jeftinije modne linije nestaju jedna za drugom

Marc by Marc Jacobs
16.11.2015.

Što se događa s dodatnim linijama naših omiljenih dizajnera? Jesu li high street lanci kumovali nestanku pristupačnije mode s dizajnerskim potpisom?

Marc Jacobs ugasio je Marc by Marc Jacobs, Dolce & Gabbana isto su učinili sa svojom jeftinijom verzijom D&G, Victoria Beckham ugasila je liniju pristupačnijih haljina Victoria, a iz Burberrya su obznanili kako će se Burberry Brit i Burberry London pripojiti glavnom brendu.

Je li stvar u financijama ili ovakve priče jednostavno više nemaju smisla? Za početak, malo povijesti. Dodatne linije pojavile su se devedesetih kada su brojni dizajneri shvatili kako bi na račun pristupačnijih kolekcija mogli zaraditi solidan novac prodajući široj publici dio svoje ekskluzivne modne priče. Takve su linije preuzele neke od ideja glavnih kolekcija, ali u puno jednostavnijoj i običnijoj varijanti.

 

Burberry London

 

No, danas nešto slično rade high-street lanci koji glavne trendove iz pret-a-porter kolekcija brzo i jeftino prenose u svoje dućane. Uz to, konkurencija je prevelika i kupci su često zbunjeni dodatnim linijama koje su preskupe za one koji si ne mogu priuštiti high-fashion, nezanimljive kupcima glavnih linija i redovno preobične u odnosu na prave stvari.

Zbog toga gašenje ovakvih linija ne čudi i ostaje samo pitanje – tko je sljedeći?

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Krupni plan: Burberry kapa s kristalima

Novi drop Riccarda Tiscija u prodaji od 17. studenog

Carla Bruni se pita: "Što je to ljubav?"

Ricardo Tisci uposlio je bivšu prvu damu Francuske

Burberry lansirao prvu video igricu

Zanimljiv potez britanske modne kuće

Burberry vam nudi osobnog kupca i šalicu čaja

Britanski brend u novoj inicijativi

Burberry postaje 100% održiv

A kariranom ni traga

Kendall Jenner iznenadila sve prisutne na Burberry reviji!

Novo izdanje slavne članice klana Kardashian

▲ Povratak na vrh